The sky is the limit - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Bart en Nathalie - WaarBenJij.nu The sky is the limit - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Bart en Nathalie - WaarBenJij.nu

The sky is the limit

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nathalie

22 April 2019 | Nederland, Roermond

Lieve vrienden en familie,

Vandaag pakken we onze spullen in voor onze reis naar Frankrijk, Spanje en Portugal. We hebben er ontzettend veel zin in. Het voelt nu nog een beetje alsof het bijna niet waar kan zijn. Maar het is het wel. Toen we vorig jaar besloten om deze reis te gaan maken, leek het nog zover weg... maar later lijkt altijd ver weg tot het moment dat je beseft dat later nu is.

Dat moment is vandaag.

Na onze geweldige vakantie naar Nieuw-Zeeland twee jaar geleden, zijn we nu toe aan een nieuw avontuur. Dit mooie avontuur gaan natuurlijk met jullie delen. Om jullie te laten zien hoe mooi en leuk het is om vrijheden op te kunnen- en mogen zoeken; om te laten zien dat Europa prachtig is en om jullie de mediterraanse manier van leven -waar we zo van houden- te laten beleven.

We zien jullie snel weer - en route -

Liefs Bart en Nathalie